IceWarp technická podpora
Kdokoliv může kontaktovat technickou podporu prostřednictvím webového nástroje Live Support, dostupného pomocí našeho webu nebo přímo v aplikaci IceWarp. LiveSupport kombinuje chat a e-mail. Takže i když není žádný operátor volný, stačí zanechat zprávu a ozveme se Vám zpět e-mailem. Live Support je dostupný zdarma komukoliv. Odpovíme vám maximálně do 48 hodin.
Časté dotazy (FAQ)
Určitě. Pracovníci Live Supportu jsou připraveni zodpovědět všechny vaše dotazy od čistě technických záležitostí až po ty prodejní, jako jsou licence, předplatná nebo smlouvy.
Výchozím bodem je vždycky Live Chat. Zákazníci cloudových služeb můžou využít exkluzivní podporu pro cloud. Zákazníci, kteří IceWarp provozují na vlastní infrastruktuře na základě smlouvy o poskytování služeb, se můžou obrátit na vyhrazený tým prioritní podpory.
Můžete nás kontaktovat kdykoli. Pracovníci Live Chatu jsou ale k dispozici jen během pracovní doby a o víkendech. Podpora pro cloud a prioritní podpora je při řešení závažných případů (závažnost 1 nebo 2) dostupná nepřetržitě.
Na většinu požadavků na Live Chatu obvykle reagujeme během několika hodin. U podpory pro cloud (pouze závažné případy) je to podobné. Zákazníkům s naším nejlepším plánem smluvní podpory odpovídáme do hodiny.
Když máte vyhrazeného technika, komunikujete jen s jedním člověkem, který se vašemu případu věnuje po celou dobu, dokud ho nevyřeší. Výhodou vyhrazeného týmu je, že členové týmu zpracovávají vaše požadavky prioritně.
Plány prioritní podpory dostupné pro zákazníky, kteří náš produkt používají na místní infrastruktuře, najdete tady. Můžete zvolit plán s rychlou odezvou do hodiny nebo třeba plán s extra službami, jako je kontrola stavu, školení uživatelů a správců nebo upgrade serveru.
Podpora po telefonu je dostupná výhradně pro zákazníky se smlouvou o poskytování služeb (prioritní podpora). Ostatním zákazníkům může podpora při řešení jejich potíží nebo požadavků zavolat zpátky (callback).
Při zakoupení služeb Emergency podpory se bude vašemu případu automaticky věnovat vyhrazený technik. Můžete tak až několik hodin komunikovat s jedním člověkem přes telefon, helpdesk nebo vzdálenou relaci.
Jedná se o placenou službu s garancí nejrychlejší odezvy. Vašemu případu se bude věnovat vyhrazený technik, a to po dobu až několika hodin.
Pokud nás kontaktujete přes Live Chat a nemáte čas čekat, až se vám bude moct někdo věnovat, stačí dotaz napsat do chatu a nechat nám na sebe kontakt. My se vám pak ozveme na mail. Reagovat potom můžete přímo z mailu nebo přes chatovací rozhraní na našem webu.
Vzdálená podpora je k dispozici buď jako placená služba na požádání, nebo bezplatně v rámci Cloud, Priority a Emergency podpory.